این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • GooglePlus
  • Linkedin
+98 (13) 34240

نسخه حرفه ای پنل اس ام اس شامل تعدادی برنامه جانبی است که به نسخه ساده اضافه می شوند. این برنامه ها (سیستم ها) حالت انتخابی دارند و هرکدام می توانند به تنهایی و جداگانه به نسخه ساده اضافه شوند. همچنین قابل توجه است که با توجه به طراحی و تولید این سامانه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، این امکان وجود دارد که بتوان بر اساس نیاز شرکت ها و سازمانها سیستم ها و ماژولهای اختصاصی برای سامانه ایجاد نمود. سیستم ها و برنامه های آماده ای که امکان اضافه شده آنها وجود دارند عبارتند از:

**************************************************************************************************

با توجه به طراحی و تولید سامانه پیام کوتاه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، این امکان وجود دارد که بتوان بر اساس نیاز شرکت ها و سازمانها خدمات و ماژولهای اختصاصی برای سامانه ایجاد نمود. تا کنون ماژولهای اختصاصی برای سازمان آموزش و پروش و شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) که کار خاصی را با استفاده از بستر پیام کوتاه برای ایشان انجام می‌دهند تولید گردیده است.

ماژول تولید شده برای سازمان آموزش و پرورش امکان ارسال ماهانه فیش حقوقی کارمندان را از طریق پیام کوتاه برای آنها فراهم می سازد. همچنین ماژول تولید شده برای شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) قابلیت جلوگیری از توزیع محصولات تقلبی این شرکت را فراهم می سازد. خریداران محصولات این شرکت با ارسال کد خاص درج شده بر روی محصولات به شماره ای خاص از طریق پیام کوتاه، پاسخی را بصورت پیام کوتاه دریافت می کنند که نشان دهنده اصل یا تقلبی بودن محصول و همچنین اتمام تاریخ گارانتی آن است.

موارد کاربرد پیام کوتاه بسیار متنوع است و امور فراوانی را می توان از طریق این سیستم تسهیل و تسریع نمود. شرکت سامانه ارتباطات قاصدک با دراختیار داشتن مشاورین مجرب آماده در اختیار گذاشتن تجربیات و ارائه مشاوره در راستای کمک به فعالیت و کسب و کار همه صنوف و ارگانها است.

اگر می خواهید یک نظرسنجی با بستر پیامک انجام دهید می توانید از ماژول نظرسنجی استفاده کنید. ماژول نظرسنجی این امکان را به شما می دهد که پس از طرح یک سوال و مشخص کردن پاسخها، مخاطبان جواب مورد نظر خود را از میان جوابها انتخاب کرده و به شماره شما ارسال کنند.

هنگام افزودن نظرسنجی می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع نظرسنجی، تاریخ اتمام نظرسنجی، تعداد گزینه های پاسخ، پیام خودکار که هنگام دریافت نظر نمایش خواهد داد را می توانید مشخص کنید. پس از شرکت مخاطبین در نظرسنجی، تعداد و لیست شرکت کنندگان به تفکیک هرپاسخ و تعداد پاسخهای تکراری و ... بشکل نمودار نمایش داده خواهد شد.


 

ماژول مسابقات سامانه پیام کوتاه

اگر مسابقات پیامکی تلویزیونی را دیده باشید احتمالا ماژول مسابقات را می شناسید! ماژول مسابقات امکان برگزاری مسابقه با طرح سوال و جوابها را می دهد. مخاطبان جواب مورد نظر خود را انتخاب کرده و به شماره شما ارسال می کنند. پس از آن سیستم با بررسی پاسخها امکان قرعه کشی در میان پاسخهای درست را می دهد.

هنگام افزودن مسابقه می توانید شماره خط، سوال مورد نظر، تاریخ شروع مسابقه، تاریخ اتمام مسابقه، تعداد گزینه های پاسخ و پاسخ صحیح، پیام خودکار که هنگام دریافت نظر نمایش خواهد داد را مشخص کنید. پس از شرکت مخاطبین در مسابقه، تعداد و لیست شرکت کنندگان به تفکیک هرپاسخ و تعداد پاسخهای تکراری و ... بشکل نمودار نمایش داده خواهد شد و امکان قرعه کشی در میان پاسخ های درست یا کل پاسخ ها برای تعیین برندگان را خواهید داشت.
 

ماژول کارمندان و سطح دسترسی

اگر می خواهید افراد دیگری در زیر مجموعه شما به سامانه پیام کوتاه قاصدک دسترسی داشته باشند می توانید از ماژول سطح دسترسی استفاده کنید. در ماژول سطح دسترسی برای هر فرد از کارمندان خود نام کاربری و رمز عبور تعریف می کنید و آنها بطور مستقل به سامانه دسترسی خواهند داشت.

برای هریک از کارمندان می توانید اعتبار ارسال پیامک را مشخص کنید و همچنین تعیین کنید که هر فرد به کدام قسمت سامانه دسترسی داشته باشند. همچنین اگر شما چند شماره برای ارسال پیامک داشته باشید می توانید برای شماره ها هم دسترسی های خاصی بدهید. اگر بخواهید می توانید پیامکهای ارسالی کاربران را هم ببینید و یا از لیست تراکنشات آنها اطلاع یابید.


ماژول سررسید

ماژول سرسید امکان یادآوری موضوعی را به مخاطبان در زمان خاص می دهد. مثلا می خواهید به برخی مخاطبان خود در تاریخ خاص برگزاری یک جلسه یا پرداخت قسط ایشان و هر موضوع دیگری را یادآوری کنید. این یادآوری می تواند با انتخابهای گوناگونی صورت پذیرد.

می توانید پیام های سررسید را با نام مخاطبان به آنها ارسال کنید و اطلاعات کاربران را از طریق یک فایل اکسل وارد کنید. این اطلاعات می تواند برای هر کاربر متفاوت باشد. مثلا مقدار بدهی، تاریخ سررسید و موارد دلخواه دیگر بطور متفاوت برای هر کاربر در فایل اکسل تعیین می شوند تا در زمان مورد نظر برای آنها فرستاده شوند.
 
 

ماژول پاسخگویی هوشمند

ماژول پاسخگویی هوشمند امکان پاسخ هوشمند به پیام های دریافتی را می دهد. البته نسخه ساده ای از پاسخگویی هوشمند با عنوان پاسخگویی خودکار در نسخه ساده سامانه پیام کوتاه قاصدک بصورت رایگان وجود دارد که پاسخ مورد نظر را به ازای تمام پیامهای دریافتی می فرستد اما اگر می خواهید بصورت حرفه ای تر از پاسخگویی هوشمند استفاده کنید می توانید از ماژول پاسخگویی هوشمند استفاده کنید.

در ماژول پاسخگویی هوشمند به ازای تعریف هر کلید واژه می توانید تعیین که چه پاسخی بصورت اتوماتیک برای وی فرستاده شود. در این مورد می توان مشخص کرد که تنها در صورت دریافت از مجموعه شماره خاص، پاسخگویی هوشمند انجام پذیرد نه برای همه شماره ها. همچنین در صورت تمایل می توان شماره فرستنده را در گروه خاصی ذخیره کرد.

در حالت استفاده حرفه ای و پیشرفته می توان پیام رسیده را به آدرس خاصی هم ارسال کرد تا عملیات خاصی روی پیام رسیده انجام پذیرد.

 

ماژول استعلام سامانه پیام کوتاه

ماژول استعلام نسخه حرفه ای تر از ماژول پاسخگویی هوشمند است که براساس تعدادی کلمه کلیدی که مخاطب به شما ارسال می کند پاسخهای متفاوتی دریافت می کند. این کلمات کلیدی و پاسخها در یک فایل اکسل تعیین می شوند و می توان بر اساس مقدار هر ستون تعیین کرد که چه پاسخی برای مخاطب ارسال شود.

از ماژول استعلام برای بررسی مواردی چون اصل یا تقبلی بودن محصول، اعلام نمرات مدارس و آموزشگاه ها و ... استفاده می شود. پس از پاسخ مخاطب، کنار ردیف مربوط به او تیک خورده می شود؛ این به این معنی است که به وی پاسخ داده شده است.


ماژول ایمیل کاتالوگ سامانه پیام کوتاه

ماژول ایمیل کاتالوگ هنگامی کارایی دارد که نیاز دارید کاتالوگ ها، تبلیغات، لیست تعرفه ها و هرآنچه که نیاز دارید بصورت سریع برای مشتری شما ارسال شود. این ماژول به این شکل کار می کند که مشتری یا درخواست کننده، آدرس ایمیل خود را از طریق گوشی موبایل خود به شماره پیامک شما ارسال می کند و همان لحظه از طریق سامانه، کاتالوگ های شما برای او ارسال می شود.

این ماژول همچنین این امکان را فراهم می آورد که کلید واژه های مختلفی تعیین شود تا به ازای هرکدام از آنها که مشتری شما همراه با آدرس ایمیل خود به شما پیامک می کند کاتالوگ متفاوتی به وی ایمیل شود.

به عنوان مثال وقتی مشتری توسط گوشی موبایل خود پیامی حاوی : «این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لیست قیمتها» به شماره پیامکی سامانه شما ارسال می کند از طرف سامانه و در همان لحظه لیست قیمتها به ایمیل او ارسال خواهد شد.


ماژول حضور و غیاب سامانه پیام کوتاه

 

ماژول حضور و غیاب سامانه پیام کوتاه قاصدک این امکان را به دستگاه حضور و غیاب شما می افزاید که هنگام ورود و خروج پرسنل، به آنها پیامکی ارسال شود و زمان ورود و خروج را در همان لحظه به آنها اعلام نماید. این مسئله علاوه بر نگه داشتن زمانهای ورود و خروج در گوشی های موبایل افراد، از بروز ورود و خروج های تقبلی نیز جلوگیری می کند.

همچنین این قابلیت می تواند تنها برای یک فرد فعال شود؛ یعنی ورود و خروج تمامی افراد تنها به یک نفر پیامک شود و وی در جریان ورود و خروج همه افراد قرار گیرد. ماژول حضور غیاب سامانه پیام کوتاه قاصدک در حال حاضر تنها با سیستم حضور و غیاب جهان گستر کار می کند.
 

ماژول های سفارشی پیام کوتاه

با توجه به طراحی و تولید سامانه پیام کوتاه توسط برنامه نویسان شرکت قاصدک، این امکان وجود دارد که بتوان بر اساس نیاز شرکت ها و سازمانها خدمات و ماژولهای اختصاصی برای سامانه ایجاد نمود. تا کنون ماژولهای اختصاصی برای سازمان آموزش و پروش و شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) که کار خاصی را با استفاده از بستر پیام کوتاه برای ایشان انجام می‌دهند تولید گردیده است.

ماژول تولید شده برای سازمان آموزش و پرورش امکان ارسال ماهانه فیش حقوقی کارمندان را از طریق پیام کوتاه برای آنها فراهم می سازد. همچنین ماژول تولید شده برای شرکت صنایع الکترونیک ایران (لگرند) قابلیت جلوگیری از توزیع محصولات تقلبی این شرکت را فراهم می سازد. خریداران محصولات این شرکت با ارسال کد خاص درج شده بر روی محصولات به شماره ای خاص از طریق پیام کوتاه، پاسخی را بصورت پیام کوتاه دریافت می کنند که نشان دهنده اصل یا تقلبی بودن محصول و همچنین اتمام تاریخ گارانتی آن است.

موارد کاربرد پیام کوتاه بسیار متنوع است و امور فراوانی را می توان از طریق این سیستم تسهیل و تسریع نمود. شرکت سامانه ارتباطات قاصدک با دراختیار داشتن مشاورین مجرب آماده در اختیار گذاشتن تجربیات و ارائه مشاوره در راستای کمک به فعالیت و کسب و کار همه صنوف و ارگانها است.

نسخه اندروید پیام کوتاه

نسخه سامانه پیام کوتاه ویژه گوشی های موبایل دارای سیستم عامل اندروید این قابلیت را فراهم می آورد که دارندگان گوشی های هوشمند بتوانند براحتی از قابلیت های مهم سامانه پیام کوتاه از طریق گوشی های خود بهره مند شوند.

این نسخه بطور رایگان در اختیار همه کاربران قرار می گیرد و در آن اکثر قابلیتهای مهم سامانه پیام کوتاه که از طریق وب قابل انجام است وجود دارد.

 

 

وب سرویس پیام کوتاه

وب سرویس چیست؟

وب سرویس برای مقاصد حرفه‌ای و مختص برنامه نویسان است و کاربرد عام ندارد. وب سرویس قابلیتی است که این امکان را می دهد تا برنامه مدیریت پیام کوتاه بطور مجزا توسط خود شما تولید شود اما برای انجام عملیات های داخلی آن (مثل دریافت پیام کوتاه، ارسال پیام کوتاه و ...) به سرور شرکت سامانه ارتباطات قاصدک متصل شود و از آن استفاده کند.

همچنین با استفاده از وب سرویس سایر برنامه های شما (مثل برنامه های حسابداری، اتوماسیون و ...) می توانند از قابلیت های خدمات پیام کوتاه بهره مند شوند. البته همه اینها به شرطی است که توانایی های فنی و برنامه نویسی در مرکز شما وجود داشته باشد در غیر اینصورت وب سرویس قابل استفاده نخواهد بود.

وب سرویس پیام کوتاه چگونه کار می کند؟

در وب سرویس درخواست کاربر جهت ارسال پیام کوتاه از طریق برنامه وی به سرور شرکت سامانه ارتباطات قاصدک ارسال شده و سپس به طرف مخابرات هدایت می گردد و همچنین پیامهایی که کاربران به شماره شما ارسال میکنند، مخابرات به سرور شرکت سامانه ارتباطات قاصدک ارسال می نماید و سرور شرکت سامانه ارتباطات قاصدک پس از تجزیه تحلیل به طرف برنامه کاربر ارسال می نماید.

راه حل های استفاده از وب سرویس پیام کوتاه در نرم افزارها و سیستمها

نرم افزارهای کاربردی: نرم افزارهای کاربردی برنامه هایی هستند که کاربر نهایی را قادر می سازد تا امور معینی را به انجام رساند. انواع نرم افزارهای کاربردی رایج که می توان در آنها از وب سرویس پیام کوتاه قاصدک بهره مند شد عبارتند از:

    نرم افزارهای حسابداری و انبارداری: ارسال پیام کوتاه به مشتری هنگام صدور فاکتور، ارسال پیام کوتاه هنگام سر رسید چک ها و بدهی ها و ....
    اتوماسیون های اداری: ارسال پیام کوتاه هنگام ارجاع یک نامه اداری به متصدی مربوطه، ارسال پیام کوتاه به ارباب رجوع هنگام تغییر وضعیت درخواست او و ....
    نرم افزارهای آموزشی: ارسال نمرات، زمان کلاسها، لفو کلاسها و امتحانات، ارسال پیام کوتاه به کاربر و یادآوری نکات آموزشی خاص و ....
    نرم افزارهای رصد کننده: نرم افزارهای که وضعیت خاصی را دائما رصد می کنند و در صورت بروز وضعیت خاصی، پیام کوتاه آگاهی دهنده ارسال نمایند.
    نرم افزارهای تلفن همراه: ایجاد سیستم داخلی پیام کوتاه در نرم افزارهای مخصوص گوشی تلفن های هوشمند و تبلت ها در سیستم عامل های اندروید و iOS
    نرم افزارهای سیستم نهفته: استفاده از پیام کوتاه در چیپست های و میکروکامپیوترهای نهفته در برخی سیستم ها مانند سیستم های حضور و غیاب، دزدگیر و ...
    نرم افزارهای امنیتی: ارسال پیام کوتاه از طریق آنتی ویروس ها، فایروال ها و نرم افزارهای امنیتی هنگام بروز یک رخداد امنیتی یا اعلام وضعیت کنونی

سیستم ها: از طریق وب سرویس قاصدک می توانید سیستم ها و سامانه های مورد نظر خود را طراحی نمایید و در جهت امور خاص از آنها استفاده نمایید. برخی از این سیستم ها عبارتند از:

    سیستم تشخیص هویت کاربران: راه اندازی قابلیت تبادل پیام کوتاه تاییدیه با کاربر جهت تایید شماره او
    سیستم نظرسنجی: راه اندازی سیستم های اختصاصی سنجش افکار عمومی و نظرسنجی از طریق وب سرویس
    سیستم مسابقات: راه اندازی سیستم های خاص مسابقات و قرعه کشی از طریق پیام کوتاه مانند مسابقات تلویزیونی
    سیستم های عضوگیری و مدیریت کاربران: ایجاد سامانه های عضوگیری و مدیریت آنها و برقراری ارتباط با آنان
    سیستم های پاسخگویی: برقراری سیستم های پاسخگویی هوشمند و پاسخ مناسب یا پیگیری پیام های دریافتی
    سیستم های هوشمند: استفاده در سیستم های با هوش مصنوعی برای انجام تصمیم و ارسال یا دریافت اطلاعات خاص از طریق پیام کوتاه


ویژگیهای وب سرویس پیام کوتاه قاصدک

پشتیبانی از کلیه زبانهای برنامه نویسی: از آنجا که پرتوکل وب سرویس قاصدک بصورت استاندارد طراحی و پیاده سازی شده است از همه زبانهای رایج برنامه نویسی پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر شما با هر زبان برنامه نویسی می توانید با وب سرویس قاصدک ارتباط برقرار نمایید و از قابلیت های پیام کوتاه در برنامه خود برخوردار شوید. زبانهای رایج PHP, ASP.Net (C# VB), Java, Delphi, VB6 (دات نت، سی شارپ، وی بی، دلفی، پی اچ پی، جاوا) بطور مستمر در وب سرویس قاصدک استفاده می گردند.
وب سرویس پیام کوتاه PHP, ASP.Net (C# VB), Java, Delphi, VB6
برای هر زبان برنامه نویسی نمونه کدهای آن بطور مجزا وجود دارد. پس از دریافت وب سرویس نمونه کدهای در اختیار شما قرار می گیرد.

ارائه وب سرویس به همراه یک پنل پیام کوتاه: اگر نسخه پایه پنل پیامک قاصدک را خریداری نمایید بطور پیش فرض سیستم وب سرویس هم در اختیار شما قرار می گیرد و دیگر نیاز به دریافت مجدد وب سرویس ندارید. بدین ترتیب می توانید علاوه بر استفاده از تمام امکانات نسخه پایه سامانه پیام کوتاه قاصدک، از قسمت گزارشات آن وضعیت پیامهایی که از طریق وب سرویس و بدون استفاده از سامانه ارسال شده است را نیز مشاهده نمایید. با اینحال، اگر تنها می خواهید از وب سرویس قاصدک و بدون دریافت پنل استفاده نمایید می توانید آنرا با هزینه کمتر دریافت و استفاده نمایید. بدین منظور و برای دریافت وب سرویس بدون پنل با شرکت سامانه ارتباطات قاصدک تماس حاصل فرمایید.

پشتیبانی از کلیه اپراتورها: وب سرویس قاصدک امکان استفاده از کلیه اپراتورها و پیش شماره ها را دارد. پس از آنکه قابلیت وب سرویس را دریافت نمودید می توانید شماره های مورد نظر خود با هریک از پیش شماره های مربوطه 021، 1000، 2000، 3000، 5000 را هم سفارش دهید تا بتوانید امور پیام کوتاه خود را از شماره یا شماره های مورد نظر انجام دهید. شرکت سامانه ارتباطات قاصدک با پشتیبانی از کلیه پیش شماره ها و اپراتورها این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا هر زمان که بخواهید بتوانید به اپراتور مورد نظر خود به آسانی سوئیچ نمایید.

ارسال به شماره های فیلتر شده: اگر پیام شما حالت اطلاع رسانی دارد می توانید با هماهنگی شرکت قاصدک شماره خود را به گونه ای تغییر دهید که پیامهای شما به شماره های فیلتر شده هم ارسال شود در غیر اینصورت در صورت ارسال پیام کوتاه به این شماره ها هزینه آن به حساب شما بازگشت داده می شود.

تلاش برای ارسال پیام کوتاه: در صورت قطعی یا اختلال در سامانه های مخابرات، پیامهای ارسالی از طریق وب سرویس در سرور شرکت قاصدک باقی مانده و هنگام برقراری ارتباط پیامها ارسال خواهد شد. درصورتیکه ارسال پیامها بار دیگر مختل شوند تلاش برای ارسال پیام آنقدر ادامه می یابد تا همه پیام های کوتاه ارسال گردند.

راه اندازی و استفاده سریع: وب سرویس قاصدک (به همراه پنل یا بدون آن) در سریعترین زمان و حداکثر یک روز کاری در اختیار شما قرار می گیرد و شما از آن پس می توانید در برنامه های خود از آن استفاده نمایید. راهنما، نمونه کدها و تیم فنی شرکت سامانه ارتباطات قاصدک شما را در راه اندازی سریع وب سرویس یاری می کنند.

راهنمایی اینترنتی و تلفنی از وب سرویس: تیم پشتیبانی فنی وب سرویس شرکت سامانه ارتباطات قاصدک آمادگی دارد تا در هر لحظه از کار با وب سرویس که با سوال یا مشکل خاصی مواجه شدید شما را در رفع موضوع بوجود آمده یاری نماید. بدین منظور سیستم تیکتینگ و پشتیبانی تلفنی با 10 خط مجزا آماده ارائه خدمات مطلوب تر در این زمینه است.

سایر ویژگیها:

    عدم دریافت هزینه برای پیام‌های دریافتی
    عدم دریافت هزینه بابت نرم افزار و شماره برای سالهای آتی
    عدم محدودیت زمانی در مصرف اعتبار شارژ پیامک
    عدم وجود محدودیت برای ارسال و دریافت پیام کوتاه به هر تعداد
    ارتباط با تمام شبکه‌های تلفن همراه کشور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه از قبیل همراه اول، ایرانسل، رایتل و ...
    بازگشت اعتبار ارسال های فیلتر شده
    امکان انتقال خط ها و شماره های خریداری شده به سامانه های دیگر در آینده


قابلیت های وب سرویس پیام کوتاه قاصدک

ارسال پیام کوتاه تکی یا گروهیارسال پیام کوتاه تکی یا گروهی: اساسی ترین، مهمترین و پرکابردترین قابلیت وب سرویس پیام کوتاه قاصدک که امکان ارسال تکی یا گروهی پیام کوتاه را به شما می دهد. در هربار اجرای این دستور، آرایه ای از شناسه پیام کوتاه ها یا کد خطا به شما بر می گردد که بوسیله آن می توانید از وضعیت پیام ارسالی مطلع شوید. برخی قابلیت های این دستور عبارتند از:
- امکان ارسال در آینده
- نحوه دریافت و نمایش پیام کوتاه بر روی گوشی تلفن همراه گیرنده (ذخیره شده در حافظه یا موقت)

وضعیت پیام کوتاه های ارسالیوضعیت پیام کوتاه های ارسالی: با فراخوانی دستور مربوطه وضعیت پیام کوتاه های ارسال شده از نظر رسیده به گوشی، نرسیده به گوشی، تحویل به مخابرات، فیلتر شده و غیره قابل دریافت است.

دریافت اعتبار باقی ماندهدریافت اعتبار باقی مانده: با اجرای این دستور می توانید مقدار باقیمانده اعتبار ریالی خود را مشاهده نمایید و در صورت لزوم نسبت به شارژ اعتبار خود اقدام نمایید.

دریافت پیامدریافت پیام: باهربار فراخوانی این دستور پیام های رسیده، دریافت می شود. از طریق پارامترهای ارسالی از طریق این دستور می توان وضعیت پیام دریافتی را به خوانده شده یا نشده تغییر داد تا در اجرای مجدد این دستور فقط پیام کوتاه های خوانده نشده دریافت شوند.

دریافت اخباردریافت اخبار: وب سرویس قاصدک امکان ارائه اخبار مرتبط با پیام کوتاه در رابطه با قطعی، کندی و سایر اطلاعیه ها و اختلالهای مخابراتی را دارد و آن را از طریق فراخوانی دستور مربوطه در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیتهای ارسال پیام کوتاه انبوه از طریق وب سرویسقابلیتهای ارسال پیام کوتاه انبوه از طریق وب سرویس: وب سرویس قاصدک دستورات جامعی را برای ارسال پیام های انبوه درنظر گرفته است که می توان گفت همه نیازهای شما در این زمینه را جوابگو خواهد بود. تعدادی از این دستورات و قابلیت ها به شرح ذیل است:

    ارسال به محدوده کدپستی خاص: با فراخوانی این دستور می توان پیام کوتاه خود را به محدوده ای از گیرندگان که چند رقم کدپستی آنها یکسان است ارسال نمود. همچنین این دستور امکان ارسال پیام کوتاه به کل شماره ها یا تعداد خاصی از آنها را بصورت اتفاقی و از طریق پارامترهای ورودی آن فراهم می کند.
    دریافت تعداد شماره ها مربوط به محدوده کدپستی: قابلیتی که متناسب با ارسال پیام کوتاه به محدوده کدپستی خاص است و از طریق اجرای این دستور تعداد شماره های موجود در یک محدوده کدپستی در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت لزوم نسبت به ارسال پیام کوتاه به آنها اقدام شود.
    دریافت اسامی استانها و شهرها: وب سرویس قاصدک از طریق دستورات جداگانه لیست استانها و شهرها را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت لزوم برای ارسال به آنها اقدام نمایید.
    دریافت تعداد شماره های شهر خاص: قبل از اینکه بخواهید به کل یک شهر پیام کوتاه ارسال نمایید می توانید تعداد شماره های آن شهر را بصورت کلی یا بصورت تفکیک جنستی و سنی دریافت نمایید و پس از آن نسبت به ارسال پیام کوتاه به آن شهر اقدام نمایید.
    ارسال پیام به شهر خاص: چنانچه بخواهید از طریق وب سرویس به یک شهر خاص پیام کوتاه ارسال نمایید پس از دریافت اسامی آنها از طریق فرمان قبلی امکان ارسال پیام کوتاه به کل موبایلهای آن شهر بصورت اتفاقی یا ترتیبی وجود دارد.
    ارسال براساس سن و جنسیت به شهر خاص: اجرای این فرمان متناسب با فرمان قبلی است و امکان ارسال بر اساس سن و جنسیت را به یک شهر خاص فراهم می کند.
    لغو ارسال پیام انبوه: چنانچه پیامی را برای ارسال در آینده تعیین نموده اید با اجرای این دستور و قبل از رسیدن زمان ارسال می توانید ارسال آن پیام در آینده را لغو نمایید.

هدایت پیام های دریافتیهدایت پیام های دریافتی: سامانه پیام کوتاه قاصدک هم از طریق پنل و هم از طریق وب سرویس قابلیتی در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید پیام های کوتاه دریافتی را به یک آدرس اینترنتی هدایت نمایید تا توسط آن آدرس دریافت شوند و در صورت لزوم عملیات مورد نظر شما در مورد آنها انجام شود.

روشهای اتصال به وب سرویس

شرکت سامانه ارتباطات قاصدک دو روش رایج برای ارتباط با وب سرویس قاصدک را در اختیار شما قرار می دهد. این روشها SOAP و Rest (URL) هستند که روش SOAP نسبت به Rest کاملتر و قابلیت های بیشتری دارد. پس از دریافت وب سرویس راهنمای کامل فنی و نمونه کدهای هر دو روش در اختیار شما قرار می گیرد.

تعرفه ها

هزینه وب سرویس به همراه یک نسخه پنل پیام کوتاه 000ر500 ریال و هزینه وب سرویس بدون پنل 000ر200 ریال است. تعرفه شماره و شارژ وب سرویس نیز در اینجا قابل مشاهده است. پس از خرید وب‌سرویس، دسترسی های لازم، راهنما و کدهای نمونه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای راه اندازی وب سرویس پیام کوتاه یا طرح سوال دراینباره با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی: وب سرویس پیام کوتاه، وب سرویس پیامک، وب سرویس اس ام اس

آزمایشگاه پیام کوتاه

بخش آزمایشگاه سامانه پیام کوتاه قاصدک، شامل ماژول ها و افزونه های مورد نیاز برای استفاده از سیستم پیامک در داخل تعدادی از برنامه های معتبر و عمومی است. این ماژول ها بطور رایگان در اختیار کاربران سامانه پیام کوتاه قاصدک قرار می گیرد و پس از دانلود، معمولا می‌باید از طریق بخش ماژول ها یا افزونه ها در داخل برنامه مورد نظر نصب گردند. چناچه ماژول مورد نیاز شما در این صفحه وجود ندارد یا در مورد آنها سوالی دارید با ما تماس بگیرید.